Klachtenprocedure

Heb je een klacht, probleem of is er iets misgegaan met je reservering? Dan zijn we altijd bereid je te woord te staan en je zo goed mogelijk verder te helpen.

Hoe kan ik klachten op producten of dienstverlening indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via info@budgetcam.nl of door te bellen naar 088 6068666. Gebruik hierbij het e-mail-adres of het telefoonnummer waarmee je bij ons geregistreerd bent zodat we je zo goed mogelijk te woord kunnen staan.

Hoe lang duurt het om een antwoord te krijgen op mijn klacht?

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht te reageren. Tijdens drukkere periodes kan dit iets langer duren. Aarzel in dat geval niet om ons te bellen voor een update. In sommige gevallen kan het zijn dat we tussentijds contact opnemen voor verdere informatie om uw case af te handelen. Dit gebeurt altijd per telefoon of email.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?

Laat het ons weten als je niet tevreden bent; wij streven er altijd naar om een passende oplossing te vinden. Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voor bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.

Onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes, events en de laatste aanbiedingen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en mis niks!